14 juli 2010

Resten




Ni verkar gilla mat så jag visar väl Julias fat
och vårt grönsaksfat också!
Kurr, nu börjar bli hungrig!

2 kommentarer:

  1. Mums med grillade grönsaker :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad gott allt såg ut, utom firren, den såg mest farlig ut *Ler*

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)