5 poäng:
Nu reser vi vidare västerut, till en storstad...
tunnelbanan och den här enorma byggnaden tornar upp sig!
Tror det är den tredje största domkyrkan i världen
(iaf fall tror R det, och jag har inte kollat upp det)!
.
Julia fotar vid "foten" av kyrkan!
Exklusiva gallerian i centrum!Går man igenom den, kommer man till La Scala,
och Via Brera där alla designbutiker finns,
och konstnärskvarteerna! Vi var aldrig dit:(
Men jag har varit där:)
Häftigt tak, va?!.
1 poäng:
Ja, vi har alltså kommit till Milano!
Första kvällen tog vi tunnelbanan in till centrum
för jag ville visa hur häftig och mäktig Il Duomo är!

vackert!!
SvaraRaderaWow! Jag hade en brevkompis från Milano i yngre dar... nu ångrar man ju att vi inte höll kontakten... //Eva
SvaraRaderaEnorm kyrka, skulle vara lite häftigt o se, är de där vi ska vara om 3 år? :)
SvaraRaderakramis
Hej!
SvaraRaderaFantastisk kyrka, Milano har jag aldrig varit i. Men, jag hade gärna åkt dit.
Kram Eva
Vad händer om 3 år??!
SvaraRaderaTror inte vi ska vara i en kyrka då, tänkte mig nog en vingård! Kram