11 november 2012

Rörelse




Hej, jag har varit på Spa på Sätra Brunn! Jag har haft en skön dag och gått som i ett töcken, och ingen förändring blev det efter den "uppiggande" oljemassagen!!
-Du behöver inte tvätta dig ikväll, sa hon. Blir väl lagom pigg när jag ska sova!

Nu måste jag snabbt göra min triss för att sedan förbereda kvällsmaten. Barnen ska göra den men de är inte hemma än...hm, jag kan ju i alla fall duka:)
Första bilden en smygfotografering i restaurangen. Bild två visar en av alla gamla mysiga byggnader som finns på området! Nummer tre är ett försök till att fotografera i poolområdet, ser du imman?! Jag hade tänkt fota simmande gäster men det var bara att glömma!

Jag lovar att kika runt hos er senare, eller i morgon, och vill någon annan se andra rörelser så titta in HÄR!



10 kommentarer:

Anna sa...

Säkert en bra dag men lite ensamt kanske?
Kram

Gilla sa...

Det var en bra triss, med fina bilder.

Gilla

Maria sa...

Härlig triss med fina bilder!
Mysigt med en Spa-dag :)
Ha en fin kväll!

Dessan sa...

Fin triss:) ha en fin kväll.

Fina Frun sa...

vilka mysiga bilder :)
Ha en härlig söndagskväll!

Anita - Malta sa...

Härliga och fyndiga bilder på rörelse i din triss ! Gillar ljusens lugna rörelser.

bokhyllan sa...

Fin triss.

Gillar mittenbilden, Gymnastikhus... Tysta rummet... :)

Västgötskan sa...

Åh vad härligt det lät! Hoppas ni har haft det riktigt skönt! :-)

Kram M

Gilla sa...

Sv: Tack! Det var ju roligt att du tyckte om bilden där jag cyklade med min dotter. Det är den enda bilden jag inte har tagit själv utan min dåvarande man, som numer är död.

Gilla

Anonym sa...

Ser riktigt trevligt ut, skulle gärna ta den där oljemassagen jag med :0)