24 juli 2012

Kristina...


...det är jag det och har namnsdag idag, likaså min dotter! Ett namn fick jag, min dotter fick tre! Kärt barn har ju många namn så jag har också fått heta: Krickelina, Lillan, Kickiina, Lillen, Kickiricki och numera bara Kicki!

Jag ger mig en tistel! Hur kunde jag vara med i en fotoutmaning och inte ens hinna med och kolla in de andra bidragen?! Då är det bättre jag låter bli! Jag var stressad igår morse och på kvällen blev det en film tillsammans med familjen och jag lyckades somna till en stund!

En tistel vill jag ge till dig också, Beate! Inte för att du har gjort något dumt, utan det är för att du troget kommenterar alla mina inlägg och gör mig glad med dina inlägg!:) Visst är tisteln din favoritblomma, eller en av dem?!

Ja avslutar jag bara det här inlägget med att säga:
Grattis på namnsda'n!



6 kommentarer:

BP sa...

Jamen!!! Först och främst Grattis på namnsdagen!!!
Åsså 1 000 tack för din tistel och länken. Var lite rädd där ett tag att jag gjort bort mig, men det behövde jag då inte frukta.
Du har ett utmärkt minne Kicki: jag älskar tistlar:-)
Å nu fick jag t o m en idé till tisdagstemat som ju är "ovanligt". Det här inlägget hade nog platsat till 100% där;-)

Eva sa...

Gratulationer på namnsdagen :)

kram

Västgötskan sa...

Grattis på namnsdagen!

Ja, undra varför tistlar har blivit något negativt? De är ju ganska vackra, på sitt eget sätt. :-)

Monica o Jacob sa...

Grattis på namnsdagen;-)
Visst är tistlar vackra.

fina frun sa...

Grattis i efterskott!

Freja sa...

Grattis på namnsdagen! Och tistlar är fina, men inte i min gräsmatta... Där river jag upp dem dagligen...